Vyu?iti rozhrani PC ... RS232

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:49 CET 2004

Windows a rezident? To nejde dohromady od verze W95.
Rozhodne bych necekal zadne zaludnosti kolem "znackoveho" serioveho portu.
Seriovy port je, co se tyka sw obsluhy dost pevny standard. Co ale plati je
to, ze notebooky mivaji proklate nizke napeti na ser. portu. +-12V, ktere
jsou bezne na stolnim PC miva na notebooku neco pod +-5V. Nejsou ty problemy
zpusobene timhle? Co takle dat tam misto LEDky osciloskop nebo alespon
voltmetr.

							Jakub Serych