meric prutoku paliva

Havran_Jiri/4120P/EDU/CEZ@mail.cez.cz Havran_Jiri/4120P/EDU/CEZ
Středa Březen 17 12:05:49 CET 2004

No, to uz jsem psal vcera, ze spotreba 4l/hod na volnobeh je blbost. Bezne
pod litr.
I u staricke Skody 120 se uvadelo zhruba 0.7 l/hod.

MiraV - prestan pouzivat tu diakritiku, gdo to ma lustit!!

S pozdravem Raven

Volnobl>ni otahky htyrvalcov}ch htyrtakty se nastavujm ji> dosti dlouho
okolo 800-850ot/min. U vmcevalcov}ch motory potom minl (600-650). Myslmm
si,
>e spotxeba 2,6l/hod je u Octavie moc. Modernm motory, jak u> tu bylo
zmmnlno berou okolo 1 litru.
MiraV