PClab Card PCL812

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 12:05:48 CET 2004

No bude to silne povrchni, protoze jsme s ni delali asi 4 tydny ve
skole:

1) ISA karta, standartne na 300h
2) Myslim ze 3 citace/casovace, pritom 2 se daji zapojit za sebe a
   vytvorit tak casovou zakladnu pro odbery (max samplovaci frekvence
   50 kHz)
3) Prevodnik je 10bit.
4) Pristupuje se k ni myslim standartnim zpusobem (ruzne registry -
   priblilzne jich je 16)

Miloslav Kazda
                             miloslav.kazda@volny.cz

P.S. Vic si opravdu nepamatuju, ale mozna kdyby se hledalo na webu,
tak by se neco naslo. Je k tomu i manual (ma si 60 - 100 stran)