Detektory kovu

Čermák Zdeněk Zdenek.Cermak
Středa Březen 17 12:05:48 CET 2004

Jak jiz bylo uvedeno, AR -B4 1990 je zamereno na detektory kovu. Postavil
jsem tu konstrukci co je tam nevice popsana a jeji fotografie jsou na
obalce. Lze se vejit do tech 2000 Kc, ale pokud se peclive nevyrobi civka a
presne nenaladi, tak malo vykonne. Otazkou je, co a kde s tim hodlas hledat.
Na to jak je to relativne slozite je to podle me malo citlive. Nejlepsich
vykonu jsem dosahl na plnou kovovou plochu 85cm a na deset haleru 15cm.
Bavime se ovsem o vzduchu a o tom, ze mam na hlave studiova sluchatka a
vidim detekovany predmet. V terenu citlivost rapidne klesa (vlivem zaminy,
vlhkosti, akustickemu hluku...) Civka se da udelat i mensi nez je popsano s
o neco vyssi citlivosti na male predmety. Otazkou je co myslis "sportovni
ucely". Tohle je dobre leda tak jit se vecer projit po pisecne plazi a
hledat zatky, matky, kousky al obalu od cokolad a zvykacek v nekolika cm pod
povrchem.
Podle meti vetsina lidi doporuci prave tuhle konstrukci, protoze vysla v
nejctenejsim casopise a byla trochu popsana (pri konstrukci ten popis moc
nestacil). Myslim si, ze musi byt i schema s pouzitim novych soucastek s
lepsimy parametry, ale ani me se ho nepodarilo sehnat a tak jsem postavil
vyse zmineny detektor. (bylo to pred tremy roky). Pokud snad se prece jen do
konstrukce pustis, rad ti poradim (pokud bude v mych silach) s pripadnymy
problemy (delal jsem dve).
Hodne stesti

Zdenek