Je LED linearni?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:48 CET 2004

To je idea zajimava, ale zcela nesmyslna. LED dioda je silne nelinearni, je
to preci dioda. Za druhe, jak budete porovnavat zeleny strom s cervenou
LEDkou ? Dobre, kdyz tam date zelenou, jak to porovnate s cervenou tresni ?
Mozna jste slysel o teplomeru na tomto principu, ktery meri teploty
(napriklad v pecich) porovnanim s ruzne nazhavenym vlaknem zarovky. Ano, to
perfektne funguje, ale na expozimetr reseny takto zapomente.

				Jakub Serych

						Jakub Serych