Velky HDD

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:05:47 CET 2004

To ja tu mel jeste horsi vec. Disk 10GB do pocutaces deskou INTEL - disk
se ani automaticky nenadetekoval.
Po rucnim zadani hodnot jsem FDISKem videl 8GB ale i pri spravnem
rozdeleni se v DOSu tvaril po formatu jako 512MB.
Pomohl UPGRADE BIOSU . Z 10GB mohu v DOSu pouzivat 5*2GB log. disky.
V W95 pri FAT32 by zrejme jel bez problemu.

--
Rychle linky preje
                                              Bronislav MAREK