Velky HDD

Ales Kohout kck
Středa Březen 17 12:05:47 CET 2004

Taky jsem v lete resil problem s novym 15 GB diskem Wester Digital. Bohuzel
k me desce jsem nesehnal nevejsi BIOS. Pouzil jsem programek EZ-Drive
(stahnuty z WD stranek) a slapalo to v pohode. Nevyhoda byla v tom, ze data
ulozena na tomto disku s EZ-Drivem nesly cist na jinem pocitaci, kde nebyl
tento programek taky nainstalovany. A problem byl i treba kdyz jsem pak na
tom pocitaci formatoval suplikovy disk (1.6 GB). Taky nesel precist jinde.
Proto jsem si ho musel nechat zformatovat na jinem pocitaci.

Po mesici se mi podarilo vymenit desku za nejakou podobnou, ale o nejaky
mesic starsi (jiny chipset) a k nemu jsem uz novejsi BIOS sehnal. Takze jsem
mohl ten EZ-Drive zrusit.

Ale nevim, jestli po 8 GB hranici neciha nekde nejaka jina, treba na 38 nebo
48 GB.

Ales Kohout