pretelefonovane impulzy

Pavol Krupa krupapa
Středa Březen 17 12:05:46 CET 2004

Predpokladam, ze by nebol problem navrhnut zariadenie s pasmovou priepustou na
16kHz a dalej PICom spracovavat dosle tarifikacne impulzy. Pytal som sa preto
ci to uz nema niekto navrhnute.
Potrebujem monitorovat ci sa mi niekto nezavesil na tel. linku.

Nahledl jsem do obsahu AR, ale nasel jsem jen telefonni tarifikator,
pracujici bez pripojeni k lince, tedy jednoucelove stopky. Je to v A-radiu
10/98.
--
Rotta