usporne zarovky 2

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:05:45 CET 2004

Jan Wnetrzak wrote:

> Zdravim!
>
> Pri nakupu takovychto uspornych zarovek (zarivek) je treba dat pozor nejen
> na vykon, ale i na barvu vyzarovaneho svetla (tyto barvy se oznacuji slovne,
> napr. "teple bila" apodob.). Zkratka neni zarivka jako zarivka...

Ani to nestaci. Optimalni by bylo mit moznost si zarivku vyzkouset.

Varovani: (snad me za to spravce konfery nevyhodi :-)
Vcera jsem koupil (Brno-Baumarkt) "akcni" (za 70Kc) 11W zarivku "znacka"
BIGLUZ. Doma jsem ji zapnul a prebehl mi mraz po zadech, jak byla oproti
ostatnim okolosviticim usporkam modra. Pritom na krabicce je zatrzeno
"teple bila".

Na druhou stranu musim rict, ze obcas se najde "lacinej smejd", co ma
prijatelnou barvu svetla, neblika, nestezuje si na mraz (mam jeden
takovej na verande) a na rozdil od znackovyho Philipse nastartuje
_ihned_ po zapnuti jak zarovka.

A ted si vyberte...ja osobne bych si vybral testovaci objimku v obchode,
ale otazka je, jak by to bylo s bezpecnosti...

  TomM