pretelefonovane impulzy

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:05:44 CET 2004

Ja mam doma impulzy pustene, takze presne vim jak to chodi. Principielne stejne jako v loni, pouze cena za jednotlivy hovor se muze o par korun lisit na uctu a na pocitadle. V mesicnim prumeru se to vyrovna. U mezinarodnich hovou, zvlaste tech nejdrazssih zacne pocitadlo ukazovat az o 15% vic nez vam nauctuji. Presne tabulky jsou v PDF souboru na telecom.cz
Zkoumal jsem objektivni duvody tohoto rozdilu, a je to lenost programatoru  telekomu prestavit tarifikacni konstanty v ustrednach.
Na zvlastni prani vam telekom muze misto tarifnich impulzu telekom zacit posilat sekundove impulsy, dulezity je hlavne ten prvni, prihlaseni volaneho. S touto informaci si pak muzete napsat vlastni tarifikacni program, ktery se s ucty telekomu bude shodovat- zajimave pro spravce pobockovych ustreden, musi ovsem provadet analyzu volaneho cisla.

A nakonec protoze jsem si impulzy 16 KHz objednal v lonskem roce, telekom mi letos bude dobropisovat tusim 1500Kc, ktere ovsem musim protelefonovat :-)
Lubor

Pokud
sem nekdo v te dobe posle info jak to chodi, tak mu budu vdecny. Ja jsem jiz
na ISDN a tak jiz s impulzy nemohu laborovat.
J. Polivka