DIMM 100MHz ve sbernici 66 MHz

XXr@sT!Tc0_23 cierny
Středa Březen 17 12:05:43 CET 2004

On Fri, 26 Jan 2001, [iso-8859-2] Jiří Foldyna wrote:

> Diky za informace, tento problem se tyka meho kolegy, ktery ma ve firme na
> starosti pocitace a setkal se s tvrzenim prodejcu, ze jelikoz pameti DIMM 66
> MHz nemaji, tak musi upgradovat boardy :-))). Balicek posty mu forwarduji.
> Jeste jednou diky.

mam vyskusane: apacerka 133 na 66 nebezala (nedetekol ju bios), 100
neznackova isla v poriadku, 133 poloznackova na 100 zbernici takisto
bezala v pohode ...

ja by som otestoval nejaku konkretnu pamat a ked bezi, tak sa da vziat
... jedna sa myslim o dynamicke pamate a tie (tusim) potrebuju v urcitych
casoch obnovit obsah, 66 mozno obnovovanie na 133 nestiha (???), mozno
doska nespozna danu pamat (robi sa to nejakym chipom na module alebo
jak)...je tam kadeco, ale potrebu upgrade by som si nenechal nakukat !