IrDA + Win NT a CD-ROM: trochu OT

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 12:05:43 CET 2004

IrDA, ktera je integrovana na mainboardech, je skutecne pripojena k COM2.
Kdyz to povolite v Setupu, pak veskera komunikace z UART pro COM2 je
smerovana na ekvivalent HPCL-7000 a z tohoto kodeku vedena na prislusne piny
na MB. Proto muzete na tyto piny pripojit IR V/V HPCL-1001 a hrat si. V
manualu k MB jsou popsane i jednotlive piny na konektoru.

Pro Win98 zkuste zapnout infraport v Setupu a nestacite se divit :) Vyradi
to klasicky COM2 port a nainstaluje misto nej virtualni infracerveny COM a
LPT a takove barevne blikatko do systray :)

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822