Robot

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:05:43 CET 2004

Ahoj,
tu knizku doporucuju, me osobne strasne pomohla ve skole. Ted se taky
zabyvam HRANIM SI s '51. Pouzivam ATMEL 89C51.

Ke hrani si budes potrebovat tyhle hracicky:
   -programator, najdes na
http://chaokhun.kmitl.ac.th/~kswichit/easy2/easy2.htm - funguje sqele.
   -nejakou univ. desku, na tu si dej procesor, krystal (+kondiky),
resetovaci RC clen +tlacitko reset, nejake ledky, tlacitka,
7segmentovku(y)...., nejake patice ruznych velikosti a pod. Vyhodou je
stabilizator 5V (nezapomenout na blokovaci C) a ochrana dioda proti
prepolovani
    -textovy editor na psani programku (na kratsi staci wokeni notepad,
delsi zchrousta wordpad)
    -kompilator a mozna konvertor bin-hex (zalezi co je vystupem
kompilatoru)
    -cas a trpelivost
    -namet, co to ma delat (blikajici ledka je sice hezka, ale jaksi
postrada prakticke vyuziti...)

  Koukni na moje www.samuel.cz/~buger - do sekce mikroprocesory, je tam s
'51 ovladani zesilovace vcetne programu... Jestli budes potrebovat s necim
kolem '51 poradit, tak se klidne ptej... Preji hodne uspechu a zabavy.

CAU JIRKA

P.S.: ...a napis co zajimavyho se ti povedlo s '51 udelat!