Re: Presné odpory 0,01 Ohmu ?

Radim Götz radim2
Středa Březen 17 12:05:42 CET 2004

> Nektere odpovedi na toto tema jsou opravdu zajimave viz. jak takovy odpor
> zmerit digitalnim merakem s privodnimi snurami ...

Byl mysleny prechodovy odpor privodnich kabelu a prepinace rozsahu
coz je nejcastejsi zavada digitalnich meraku nizsi cenove kategorie.
Presnost na rozsahu 0,01OHM u digitalu zadna neni.
Je nutne presne zmerit treba 10 metru odporoveho
dratu a z toho snad uz kazdy umi spocitat delku pro potrebny maly
odpor ktery by tim digitalem nezmeril.V rozsahu kolem 100 Ohm
snad kazdy digital meri aspon na 1%.

Radim

> Neco jsem videl tady
> http://www.gmc.cz/pdf-aleana/bocnik.pdf
>
> jinak asi vsude, kde opravuji meraky. Z vyhorelych meraku, ktere uz nejsou
> oprave Vam to nechaji i zadarmo.

Asi jste uz dlouho nebyl v "Autorizovanem servisu"