usporne zarovky 2

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:05:40 CET 2004

> Mozna by tu bylo zajimave zverejnit dobre i spatne zkusenosti s
> ruznymi = typy uspornych zarovek. Ja napriklad pouzivam 20W Philips
> (cena asi 300kc) = cca 1 rok a jsem velmi spokojen. Ma prima teple
> svetlo, neblika a je velmi prijemna. V noci nesvetelkuje. Ma ale
> nevyhodu, ze se pomalu rozsveci - = cca 15s nez dosahne plneho
> svitu. Pouzivam ji v obyvaku, tak mi to celkem nevadi. Je to takovy
> ten typ, co nema videt trubice, ale ma kulatou = banku.

> Jake jsou zkusenosti s jinymi typy v ruznych cenovych hladinach. =
> [...]

No nevim co mame za znacku, jaky ma prikon a ani kolik stala :), ale
jedno vim: mame uspornou zarovku ktera vypada jako normalni (ma
banku... ale o trosku vetsi). Rosvecuje se teda dele nez 15 vterin
(typuji tak pul nimuty na plny svit), ale co ja vim tak jsme ji menili
jenom jednou (asi za 7-8 let). Zarovka neblika, sviti jako normalni
zarovka (teple) takze jsme s ni spokojeni. Jeste se pres den podivam
na znacku a prikon. Ale stala asi 500Kc (drive - tak 4 roky zpet).
Nebyt toho ze je ta banka velika (cca 2x vetsi nez normalne) tak bych
si ji koupil i k sobe do pokojiku do lampicky - mame 4 lampicky x
60Wattu = 240W a to uz je sakra prikon (misto uspornych a 4x20=80W).
To mate 240W zarovky, 200W monitor, 150W pocitac, nejakych 50W audio a
kdyz se to vsechno secte tak je to hrozny :) ani si to pocitat radeji
nebudu...
Nevyrabi se s mensi bankou? (jako ma normalni klasicka zarovka)