"zazracna vodicka"

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:39 CET 2004

Myslim, ze ta "vodicka" se jmenuje "Pajeci kapalina na hlinik", nebo "Pajeci
kapalina na obtizne pajitelne povrchy". Prodava to kolega: www.rasel.cz a
vyrabi, myslim, Elchemco: www.elechemco.cz. Daji se po aplikaci spajet
neuveritelne veci, je to vsak lehce korozivni a mirne vodive, takze je treba
oplachovat. Pouzivam to na pajeni konektoru z termoplastu, ktere je treba
jinak dlouho ohrivat.
--
Rotta