"zazracna vodicka"

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 12:05:38 CET 2004

Jedná se o stribřící lázeň cena asi 45 Kč/0,5l výrobce tuzemský k dostání v
ČR v zásilkových službách pro elektroniku GM,Obecnice - používám to na
postříbření plošných spojů a pájí se na to perfektně.Stříbření trvá několik
minut.Používám opakovaně do vyčerpání stříbra v lázní.
Můžů dopravit do SR.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.