"zazracna vodicka"

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:05:37 CET 2004

Hello Ales,

středa, 31. ledna 2001, you wrote:

Jestli nebude spis problem v tom, ze hlinik daleko lepe vodi teplo nez
med. Takze potrebujes silnejsi pajku. Normalni 100W trafopajkou
priletujes pomoci te pajeci kapaliny na hlinik bez problemu drat k
desetniku. Ale klidne se s tebou vsadim, ze ten drat nepriletujes ke
stejne silnemu plechu o rozmerech 15x15cm.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313