Vodou rozpustne tavidlo

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:37 CET 2004

Mohu potvrdit. Koupil jsem si z Elchemka lahev bezoplachoveho tavidla HF300
(litr za cca 240 penez) a funguje perfektne. Konce dratu namocim do vodicky
a pak do plechovky s cinem a ocinuje se to spolehlive. Daji se s tim letovat
namacenim i male desticky, zalezi na velikosti plechovky. Kdyz se to umi,
neda se to temer rozeznat od desticky zapajene vlnou. Oplachove fluxy jsou o
dost ucinnejsi, ale chce to poradne oplachnout.

Andel