Spise pro modelare

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:05:35 CET 2004

Ne tak to nebude ono, za 295Kc bych postavil tri ty zdroje.
Je to s (myslim) LM358 komparatorem ktery pres tranzistory spina mosfet a na
vystupu porovnava vystupni napeti s napetim na zenerove diode 0,8V a hlida
proudove omezeni. Clanek ma titulek "Regulator chudeho modelare" a napajeci
napeti je 12V. Celkove to vypada dobre, jen s malinkatym nedostatkem; nechce
mi to fungovat ;). Rad bych videl to vase zapojeni (pokud ho mate v
elektronicke podobe).

Martin