Nebyl nalezen subjekt

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:05:34 CET 2004

Nastavit COMPOSITE.
Nevim jak u GeForce MX ale kdyz jsem si Koupil GeForce 256 s TV OUT tak jsem
 tam mel kousek kabliku s jednym konektorem S-VHS a na druhe strane cinch.

Pripojim tuto redukci na TV OUT a druhou stranu strcim do videa na video in
 a mam tam obraz. Ale u GeForce mas but obraz na televizi nebo na monitoru.
 Takova ATI karta umi oboje zaras a to dokonce. A kdyz obraz mas v dosu nebo
 dokonce ses v biosu a pouzivas televizi, ... Jinak na GeForce je obraz hroznej
 kvality, pokud srovnas s ATI kartou.

 ma vystup s-vhs (mini din 4 pin) a ja tento vstup nikde nemam. Potreboval
 bych to propojit pres scart ale nevim jakej pin s jakym propojit a jestli
 to vubec jde. (na video karte mam nastavit s-vhs vystup nebo composite video?)
 Predem dik za jakoukoli radu. Tom

> Mapy Prahy, Brna a Čech najdete na http://www.mapy.cz

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email.cz