Pajeci kapalina

Ivan Kiss kiss
Středa Březen 17 12:05:34 CET 2004

> Pilnik :-( A hafo nadavek na adresu vyrobce (zlaty teslacky konektory,
> co sly pajet a neroztikaly se).
>
>   TomM

Kupujem radsej niekolkonasobne drahsie kvalitne konektory, cenu
kompenzuju usterene peniaze za ukludnujuce prasky.
Tomu co vymyslel konektor z termoplastu s nepajatelnymi kontaktami by
som dal pajkovat 200 ks denne za trest.

BTW Neviem preco sa nevyraba konektor z vcelieho vosku a hlinikova
pajacia ploska. :-)))  Asi si to dam patentovat.
Ivan Kiss

Ing. Ivan Kiss

PRINT TRADE s.r.o.
Cajkovskeho 8                    tel.:    +421-863-4331517
98401 LUCENEC                    tel./fax:+421-863-4331081
SLOVAK REPUBLIC
mailto:Ivan.Kiss@printtrade.sk
http://www.printtrade.sk