Pajeci kapalina

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:05:34 CET 2004

>  Kdyz uz jsme u tech pajecich kapalin, co pouzivate na pajeni audio
>  konektoru (ruzne cinche, jacky, apod.).

Ja pouzivam cca 25 let statou pajeci vodicku ktera se jmenovala
"Feletol" - mam toho trosku ve flasticce od samponu, uz mi to
x-krat temer vyschlo, tak to priredim vodou a paji se dal.
Krystalizuje to na takovou bilou sul. Zrejme je to i mirne
agresivni, ale konektory se s tim paji perfektne.
Puvodni urceni je pajeci voda na zelezo.

Kdybyste nekdo vedeli o kde se neco podobneho da sehnat,
nebo z ceho to umichat dejte vedet.

Ze stejneho zdroje mam i pajeci vodu, jmenujici se
"Desmaltol" na smaltovane draty a je to taky perfekt.

Masinka