Teplomer

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:05:33 CET 2004

>Akorat ze sam integrac docela zere, snad vinou nejake zastarale
technologie.

>J. Hanzal

Nemyslim, ze vlastni spotreba obvodu SAA1064 typicky 9.5mA (max 14mA) je
nejak moc, kdyz uvazim, ze stejne musim pocitat s nejakym proudem pro
zobrazovace, ktery bude urcite vyssi i kdyz pouziji nizkoprikonove typy.
Navic mi nabizi vyssi komfort, nez pouziti expanderu PCF8574 (nastavitelny
proud pro sefmenty).

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz