Pajeci kapalina

john bobr mrbobr
Středa Březen 17 12:05:33 CET 2004

Ja mam levnejsi metodu...
Bez specialnich chemikaliji.
Chce to jen trochu vetsi teplotu pajeni a kalafunu.
Na svem kopytu (regulovana pajka na 220V) nastavim
teplotu skoro na max . pockam az se to ohreje a na ono
misto nanesu kalafunu a hlavne trochu trubickoveho cinu.
Ale jen chvili se snazim napajet cin. Potom uz jen foukam.
Draty potom pajim normalni teplotou...
S pozdravem
Bobr