Irda / IR Dalkove ovladani

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:05:32 CET 2004

Jo s HW podporou bych pouzitelnemu prijmu veril...

Moc se mi nezda trefovani do casoveho ramce pomoci obecne IrDa - ty kody
dalkacu jsou mezi sebou kompatibilni asi jako jednotlivy verze windows... =
Tzv. jeden standard, ale kazdej vyrobce si to 100x ruzne upravil, jak se mu
hodilo...

Chodi to nekomu na stole pouzitelne bez podpory modu ASKIR ???

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz