Odruseni sitovky

clock@ghost.btnet.cz clock
Středa Březen 17 12:05:32 CET 2004

No tak zvukovku mam uplne v nejspodnejsim slotu. Chci vedet jestli tam mam
nekam dat blokovaci kondenzatory nebo to nejak obastlit tlustym medenym dratem.

Nebo me priserne stve mys. Kdyz se zastrci, tak zacne bejt slyset silny signal
kolem 99 MHz (166 MHz 486 - je to od procesoru). Je v tom masivne slyset kazdy
sustnuti mysi, kazdej zapis na disk, uplne vsechno. S mysi jsem udelal toto:
a) Vyhodil drat, nahradil stinenou dvoulinkou, jedno stineni napajeni,
druhe zem
b) Do mysi jsem mezi obe stineni dal 100n kondenzator
c) Do konektoru jsem dal mezi stineni c. 1 a kastli 100n kond
d) Do konektoru jsem dal mezi stineni c. 2 a kastli 100n kond
d) Provlekl jsem dvoulinku feritovym kruhem, 4 zavity

Rusi to stejne, kdyz se dotknu zemi konektoru zeme konektoru na PC, nerusi to,
musi se to zapojit. A rusi to i kdyz je mys v klidu, a je v tom slyset, co ten
procesor dela!

To jestli to takhle budu mit tak to si pomalu uklizecka vonaskova vod vedle
bude moct cist moje maily a hesla!

Jsem aspon rad ze pri zapojeni te mysi nezacnou do okruhu 70 kilometru kolem
rust ze zeme blesky. Jako mel Nikola Tesla problemy s odruseni ty svoji stodoly
:)

To mi teda vysvetlete! Jestli mi to nevysvetlite tak budu kontaktovat
mimozemske civilizace.

--
Karel Kulhavy                     http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock