Pajeci kapalina

Daniel Drozen alcor
Středa Březen 17 12:05:31 CET 2004

Petr Vasek wrote:

> Ja pouzivam cca 25 let statou pajeci vodicku ktera se jmenovala
> "Feletol" - mam toho trosku ve flasticce od samponu, uz mi to
> x-krat temer vyschlo, tak to priredim vodou a paji se dal.
> Krystalizuje to na takovou bilou sul. Zrejme je to i mirne
> agresivni, ale konektory se s tim paji perfektne.
> Puvodni urceni je pajeci voda na zelezo.
>
> Kdybyste nekdo vedeli o kde se neco podobneho da sehnat,
> nebo z ceho to umichat dejte vedet.
>
> Ze stejneho zdroje mam i pajeci vodu, jmenujici se
> "Desmaltol" na smaltovane draty a je to taky perfekt.
>
> Masinka

Za starych casu se pouzival salmiak (chlorid amonny). Teplem
se rozpada na HCl a NH3, ktere ovsem ve vzduchu okamzite
rekombinuji, takze nezustava zadna agresivni slozka. Plosnak
by pak IMHO stacilo oplachnout vodou.

                           D. Drozen
           Alcor s.r.o., Fr. Krizka 11, 170 00 Praha 7
          tel./fax. :  +420-2-33375426, +420-2-20570308
         email: alcor@sro.cz    www: http://alcor.sro.cz