Dotaz na Oravana ???

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 12:05:31 CET 2004

Jestli je to ze satelitu pro Philips UPC Direct, tak mi to dela taky a na jinem typu TV, je to asi tim, ze to tam ten satelit cpe nejak jinak, napr pres rgb, protoze s videem neni problem.
Petr

>>> tomcopy@iol.cz 2. únor 2001 18:07:09 >>>
Zdravim vsechny,

vlastnim TVP Oravan, ktery ma troch divny videovstup.
Po pripojeni obrazoveho signalu ze scartu satelitu mam totalne
rozhozenou synchronizaci. Obraz lita uhlopricne a tak. Po
experimentaci s casovkou na modulu S se mi obraz povedlo
obcas zastravit, ale byl CB a ujety. Nevite nahodou nekdo, jde-li
to nejak opravit ci vylepsit nebo doladit ?  Nechce se mi kvuli tomu
kupovat novou televizi.

Dekuji za odpovedi

Tomas