Odruseni sitovky

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:31 CET 2004

Jaky je ten ferit co jste to s tim provlekl? Odrusovla jsem takhle mys
(vyzarovalo mi to tenkrat do radia na 144 MHz) a dostal jsem od nekoho
specialni otviraci feritovy krouzek TDK
a byl pokoj. Bouhze nevim jaky typ feritu je treba - ale jendo je jiste neni
ferit jako ferit. Myslim ze nkdo v konferenci to bude vedet.

Jeste doporucuji sitovy filtr na privod omezite tim ruseni ze/a do site,

 Michal