Otazka na vlastnikov SB zvuk.kariet

Pavel Krejci pkrejci

On 2.2.2001 at 10:58 Ivan Feno wrote:

>Zdravim zucastnenych,
>Chcel by som sa vas opytat, aky NF zos.
>osadzuje firma Creative do svojich zvuk.
>kariet AudioPCI128.
>Mam takuto kartu, ale je tam len volne miesto,
>a tak by som sa rad dozvedel, co tam pasuje.
>
>Vdaka, Ivo.

Pokud firma je Creative Labs, karta je Sound Blaster PCI128,
tak ja tam mam TDA 1517P od Philipse. V karte je navrtano
20 der, tento svab je vsak DIL 18. Pokud si date kartu tak,
ze konektory jsou vpravo a soucastky nahore, pak je soucastka
orientovana klicem doprava a dve volne diry zbyvaji vlevo.
Hodnoty SMD soucastek urcite najdete v datasheetu.
Jinak tam mam jeste jumpery nazvane JP1.
Pri stejne orientaci karty jsou ocislovane nasledovne.

6 5
4 3
2 1

Propojeni LINE OUT 3-5,4-6
Propojeni SPK OUT 1-3,2-4

Tot vse, co jsem zjistil. Ono na te karte toho zas tolik neni...

Pavel Krejci