Zrcadleni bytu

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:05:29 CET 2004

At 17:15 5.2.2001 +0100, you wrote:
>Dobry den,
>
>nema nekdo prosim napad, jak nejrychleji zrcadlove prehazet bity v bajtu v
>asm 8051 ? Rekneme, ze mam cislo v reg. A a potrebuji ho dostat na port tak,
>ze A.7 na PX.0, A6. na PX.1 atd. az  A.0 na PX.7 .

Pane inzenyre,
nekdo Vam tu radil rotovat bajt vlevo a druhy vpravo jako nejrychlejsi a
nejjednodussi reseni.
Pokud Vam jde o VELMI RYCHLOU reverzi bitu v bajtu, zabyva se tim jeden
Application Note
na www Philips Semiconductor, ktery se tyka XA procesoru (AN k teto serii
tam neni moc).
Ja uz jsem to cetl pomerne davno, takze si to moc nepamatuju, ale jsou tam
asi 3 ruzne
zpusoby od nejpomalejsiho (myslim ze jde o zminovany zpusob s rotaci) k
nejrychlejsimu
(ten je ale narocnejsi na pamet). Prezentovane algoritmy maji ruznou
casovou a prostorovou
slozitost.

Ing. Zdenek Hanak jr.