Prenosova rychlost po telefonnich linkach ?

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:05:27 CET 2004

Ano, modulace V.90 skutecne prenasi 56 k, ale v "skoro" digitalne
a jen jednim smerem (modem vlastne nepouziva vlastni D/A prevodnik,
ale vyuziva D/A prevodnik umisteny v telefonni ustredne na druhe
strane spojeni). Druhy, plne analogovy smer ma maximalku 33.6. Abych
zbytecne neslovickaril, mel bych dodat, ze jsem mel na mysli pripad,
kdy se linka na obou koncich tvari jako analogova.
  Jinak tech 56 k je dobra finta, kdyz jsem o tom slysel poprve a bez
technickych podrobnosti, tak jsem si myslel, ze je to nejaka kachna
nebo firemni dezinformace.

Ales Prochaska