25ks 12V Accu ako UPS pre PC

Franek Vladimir franek
Středa Březen 17 12:05:27 CET 2004

Zdravim vespolek,
aby se to jeste vice komplikovalo, tak nektere spinane
zdroje maji prepinani 110-220 reseno ne mechanickym
switchem, ale elektronikou, ktera vyhodnoti vstupni
napeti a podle neho sepne nebo nesepne triak. Obcas
ten obvod nezafunguje jak ma a nestesti je hotove.
Je tak reseno dost zdroju k notebookum.
                     Franek Vladimir.