Formatovani zprav v systemu MS Exhange 5.5

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:26 CET 2004

Jednak mam za to (uz je to dlouho, co jsem je instaloval), ze Exchange to
nema po instalaci implicitne zapnute, ale i kdyby mel, tak to patri mezi
nekolik takovych tech malickosti, ktere se po instalaci automaticky
bezmyslenkovite vypinaji (stejne jako diakritika v adresach).

					Jakub Serych