Ceny kabelu

Jan Babjak jaybee
Středa Březen 17 12:05:25 CET 2004

Zdravim,
   nemam ani tak zadny dotaz, ale chci se podelit o jednu zkusenost z
premrstenymi cenami. V jedne zastavarne jsem si koupil digitalni fotak za
docela zajimavou cenu, ale bez jakehokoli prislusenstvi. Tak jsem se byl
zeptat primo v Olympusu kolil by stal video a data kabel a pripadne jeste
vhodny napajec. Dozvedel jsem se ze za video kabel chteji 590kc (je to jen
mono 3,5" jack, kus kabelu a jeden cinch) a za data kabel pozaduji 690kc
(jeden 2,5" stereo jack, kus kabelu a 9pin CANNON konektor). Cena me tak
vytocila ze jsem se rozhodl si ty kabely vyrobit sam, stalo to chvili
laborovani ale povedlo se a cele me to vyslo na cca 50kc. Takze vsem
doporucuji ze cokoli kupovat je az ta posledni moznost. Jo a za original
napajec chteli 2000kc (6V cca 1.5A)
   Mimochodem, nemate nekdo doma SW k digitalnimu fotaku Olympus Camedia
C-840L, popripade i navod?

S pozdravem

--
Jan Babjak