MP3 pro Dos

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:05:24 CET 2004

Ja jsem pouzival (v dobe 486DX5/133, 16MB RAM) vyborny program XTCPlay (nebo
tak nejak, uz si to presne nemapatuji). Byl to jediny! program ktery stihal
dekodovat 128kbps na te 486 v plne kvalite (16bit, stereo, 44Khz). Sice
zatizeni CPU bylo 99.9%-100%, ale hralo to krasne. Ve Woknech jsem si ani
neskrt. Pote to jeste umelo par programu (zkousel jsem jich pro DOS asi 5), ale
ani jeden to nestihal (v plne kvalite).