Kdyz uz se mluvi o telefonech ...

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:23 CET 2004

Je tam klasicka 2N Harmonka, ale uplne stejne se chova i modem na druhe
vetvi a ten z linky napajeny neni. Ten domely kondenzator je urcite na
strane ustredny, protoze, kdyz napr. telefonem linku prostouchnu, funguje
okamzite i modem a naopak, ale po cca pul hodine klidu je to zas pri starem.
Mimochodem bez te rozdvojky telefon i modem  funguje naprosto bezchybne.

			Jakub Serych