Gelova Pb baterie - nez ji vyhodim !?

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:05:22 CET 2004

Dobrý den,

nevím zda je na akumulátoru údaj o Ah, ale odhaduji (dle zmíněného proudu
100A a využití v zálohovaném zdroji), že to bude kapacita tak 27 nebo 42Ah.
Pokud je tomu tak, pak by se dala zakoupit nová za cenu cca Kč 1650 resp.
2650,-- to je o proti 500US.....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847