jak zjistit spojeni telefonu

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:05:22 CET 2004

Na modernich ustrednach to zjistis tak ze ti prijde prvni tarifni impuls, ale musis ho mit objednany jako sluzbu. Na stare releove P51 zalezi na implementaci tarifnich pulzu, v obecnem pripade prihlaseni volaneho nezjistis vubec. A pokud si pulzy neobjednas mas taky smulu.

Podobna casto uzitecna uloha je zjistit zever volajiciho na strane volaneho, treba kdyz si delate nejakeho robota, dalkove ovladaneho po telefonu. Ciste vyresit to nejde, ale digitalni ustredna snizi volanemu smyckovy proud pod 10mA, s timeautem zhruba 30 sec po zaveru volajiciho, sam to u jednoho zarizeni pouzivam.

Lubor