zkouska podle vyhl. 50 ?

2DAF 2DAF
Středa Březen 17 12:05:21 CET 2004

Podle narizeni vlady, kterym se stanovuje obsahova napln
jednotlivych zivnosti na vasi cinnost vyhovuje nasledujici

44. V=FDroba elektronick=FDch stroj=FB a př=EDstroj=FB a elktronick=FDch
zař=EDzen=ED na mal=E9 nap=EAt=ED a elektrck=E9ho vybaven=ED

V=FDroba el. stroj=FB a př=EDstroj=FB a el. zař=EDzen=ED pracuj=EDc=ED na =
stř=EDdav=E9m
nap=EAt=ED menš=EDm než 50V nebo stejnosm=EArn=E9m nap=EAt=ED menš=EDm než=

75V. V=FDroba el. vybaven=ED zejm=E9na pro silničn=ED motorov=E1 vozidla a=

pracovn=ED stroje.

Obsahem živnosti nen=ED v=FDroba telekomunikačn=EDch zeř=EDzen=ED a v=FDro=
ba
el. hraček.

Tato živnost je řazena jako voln=E1. Z toho tedy plyne že nen=ED potřeba
nejak=FDch dalš=EDch povolen=ED.

S pozdravem

	Rudolf Kotulan

ravim vsechny.