jak zjistit spojeni telefonu

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:05:21 CET 2004

milan.klesa@ct.cz wrote:

> Zdravim,
> No u starych releovych ustreden tomu tak bylo urcite,
> ale mam dojem, ze u novych digitalu uz to neplati...

 Ale zda sa, ze sa ta ustredna da preprogramovat, lebo
mi to zacalo fungovat. Je pravda, ze som to neskusal uz
dlhy cas, takze neviem, kedy to spravili, ale vcera som
to intenzivne skusal a zistil som, ze ak volany
ucastnik polozi, spojenie sa rozpadne az po 30
sekundach, teda je to presne to, co potrebujem. Mam to
zatial vyskusane len s jednym typom digitalnej ustredne
(v Bratislave sa stavali tri typy digitalnych ustredni)
a so starou P51. Okrem toho tu su este vselijake PK a
ktovie co este. Dnes by som mal dostat zoznam vsetkych
ustredni pouzitych v Bratislave, tak to vyskusam a
poreferujem.

--
b w d