Ceny kabelu

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 12:05:20 CET 2004

Krade se, krade, ale nevim, co si mam myslet. Kdysi mi ukradli z auta brasnu
od kamery i s prislusenstvim. Zbyla mi kamera. Jeste, ze jsem k ni neshanel
nabijecku tady v konferenci . . .
Od Conrada jsme dostali uz nekolik fotaku (samozrejme ty lepsi si rozeberou
nemci). Vzdy byly bez prislusenstvi, zato levne :-). Parkrat jsme zase
dostali kabel k fotaku Casio, ale bez fotaku :-). Jen na okraj jak se tu
nekdo ptal, tak v tech ke casiu je elektronika, v tech k olympusu neni.
Krome C820 (uz je to dnes taky strep), kterou jsem si nechal, skoncili tyhle
fotaky v prazskych bazarech nebo po znamych.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

From: "Jakub Ladman"
From: "rotta, spol. s.r.o."
... Zajimavou cenu fotaku v zastavarne vidim spise v tom, ze
nekomu to zbozi uz bylo moc horke :-). Pokud byste ty kabely zacal sam
vyrabet, muzete mit slusny zisk.
Rotta
From: "Snail Instruments"
Ja bych rekl, ze puvodni majitel fotoaparatu se dostal do financni tisne,
zastavil nejdrive kabely, ale nedarilo se mu, takze musel posleze zastavit
i fotak. Neni prece mozne, ze by zapomel prilozit takovou zasadni vec :-)
J. Hanzal