Nejaky lepsi procesor

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:05:18 CET 2004

>To jsou ti privrzenci malych procesoru (PIC a podobne).
Malej, ale sikovnej :-)

>Jenze Atmel ma trochu vetsi RAM a tim i
>stack To mi umoznuje strukturovane programovani.
Takze v assembleru nelze pouzit 'strukturovane' programovani? Kdyz uz jsme
u toho, prominte otazku samoukovi, co to vlastne znamena strukturovane
programovani?

>No a kdyz je v RAM malo
>mista a je misto v code, pisu to jako v bejziku.
Jak psani v bejziku usetri RAM mi unika...

>Na ten strojovy kod jsem uz moc pohodlny.
Ja taky, prece jenom je lepsi psat
L1:	DJNZ	L1

nezli

10FE

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East