Nejaky lepsi procesor

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:18 CET 2004

Ta definice se mi libi, ale ja si pod pojmem Strukturovane programovani
predstavuju rozcleneni programu na male, prehledne podprogramy (nebo funkce
v terminologii cecka), ktere se od nekud volaji a z nich se volaji dalsi. To
lze pochopite delat i v assembleru. Cecko je k tomu vsak primo stvorene, i
kdyz to zakazane goto tam funguje taky. Problem s vice vnorenymi volanimi je
prave u procesoru s malym mistem pro stack. Proto je tam i problem s
pouzitim cecka.

Andel