433Mhz PC <-> PC

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 12:05:17 CET 2004

> Zdravim,
>   chodi nekomu bezdrat propojeni obousmerne (nejspis pres RS232)
> mezi dvema pocitaci? Na rychlosti "nezalezi", melo by to projit zdi
> (nelze infra). Napada me pouziti nejakeho jiz hotoveho modulu 433Mhz,
> treba jako http://www.artbrno.cz/Radiometrix/products/txrx2p.htm
> diky
> Petr Simandl

Nemel by to byt problem. Ty levne modulky (viz. www.seapraha.cz)
chodi spolehlive tak do tech 2000Bd. Jeden jsem montoval
do dalkoveho ovladani na muj receiver (infra LEDku jsem
odstrihnul) a skrz zdi to po byte chodi v pohode. Spise zalezi
co a cim po tom budete chtit tahat, protoze je to ze sve
podstaty half duplex a s tim tedy musi pocitat SW. Rizeni
vysilace neni nutne, protoze to je modulovane 100% AM,
takze pokud nejdou do vysilace zadna data, tak neni ani nosna.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853
02/57320555