Heslo v Biosu.

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:05:16 CET 2004

Hello Martin,

čtvrtek, 15. února 2001, you wrote:

> [...]

MLpc> Jestli ta baterka tam neni kvuli hodinam.

MLpc> Martin

Taky. Ale kdyz ji vyndas, zapomene i nastaveni setupu. Vedle ni je u
nekterych desek jeste jumper Cmos Clear, nebo u FIC desek je prepinac
C.Clear.
Nekteri vyrobci osazovali desky chipem od Dallasu, a tam baterka
nebyla. Byla zrejme v tom cipu. V posledni dobe jsem to ale uz nevidel
na zadne desce.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz