Dokumentace k linuxu

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:05:16 CET 2004

> Nazdar,
> neni to tak davno co jsem od nekoho z vas dostal knihu "Linux
> - Dokumentacni
> projekt" od Computer pressu v PDF, nemate taky nekdo "Linux -
> Prakticky
> pruvodce" od stejneho nakladatelstvi v PDF?
>
> Diky Martin

Protoze je o "Linux - Dokumentacni projekt" od Computer pressu v PDF pomerne
velky zajem a ja nemohu kazdemu posilat 4MB dat e-mailem, tak tady opet
zverejnuji odkazy ke stazeni teto knihy.
Celkem to ma cca 4MB.

Jedna verze PDF (zarucene tam jeste lezi protoze jsem se tam dival prez
telnet via Lynx):
http://www.cpress.cz/knihy/linux/linux_6.pdf
http://www.cpress.cz/knihy/linux/linux_5.pdf
http://www.cpress.cz/knihy/linux/linux_4.pdf
http://www.cpress.cz/knihy/linux/linux_3.pdf
http://www.cpress.cz/knihy/linux/linux_2.pdf
http://www.cpress.cz/knihy/linux/linux_1.pdf

Druha verze PDF (totez jako linux 1 - 6, ale ve trech souborech):
http://www.k-net.cz/!/linux.pdf
http://www.k-net.cz/!/obsah.pdf
http://www.k-net.cz/!/rejstrik.pdf

Kdo nema pristup na Web tak jako ja necht odesle e-mail na:
www4mail@ftp.uni-stuttgart.de
... a do tela zpravy uvede:
[...]

Do jednoho e-mailu muzete uvest pouze 5 odkazu (viz. help), takze zbyvajici
odkaz odeslete v novem e-mailu na tutez adresu. Soubory v odkazech by Vam
meli postupne chodit (pokud je to v provozu) na adresu ze ktere jste e-mail
odeslali. Tydne muzete pomoci teto sluzby na jednu adresu stahnout asi 15 MB
dat. Help ziskate odeslanim slova "help" na vyse uvedenou adresu (nekdy je
dobre si nejdrive vyzadat help, aby jste zjistili, jestli je tato sluzba
funkcni).

Martin