[Re: Palm]

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:05:13 CET 2004

Naprosto s tim souhlasim, akorat nevim jestli EmTools jsou pro palmy. Mel jsem
zato, ze EmTools jsou pouzitelne na vsechny platformy na kterych bezi operacni
system WindowsCE. Ja osobne vlastnim HP Jornada, na ktere CEcka jedou a
EmTOolsama se to opravdu programuje. Pak jsem ale take mel (jeste mam) Psiona
5mx, a ten ma operacni system EPOC a programuje se sice take z visual cecka, ale
naprosto odlisnymi prostredky. U visualtools musi mit clovek nainstalovane W2K
nebo NT _pokud_ chce program debugovat primo v pececku. Jedine na techto dvou
systemech funguje emulace WinCE. Pokud to rozjedete pod W98, tak sice preklad
bezi, ale v okamziku jak chcete trasovat programy, tak ty se nahraji do ciloveho
zarizeni a trasuje se pres IrDA nebo seriak a to je neskutecne pomale.
d.

Daląí informace o konferenci Hw-list