OT: Nevite nekdo jak na Elox?

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 12:05:13 CET 2004

On Fri, 16 Feb 2001 Serych@Panska.CZ wrote:

> nabobtna a mezi krystaly se uzavrou pory, cimz je tam barvivo uvezneno. Ale
> zas nevim, jak horka ma byt voda a jak dlouho to trva.

Mam tlustou knihu "Receptar pro elektrotechnika", je v ni milion ruznych
zajimavych navodu, krome jineho i oxidace hliniku...

ve zkratce:
a) chemicka oxidace. 4 navody pro hlinik, 1 navod pro dural
b) elektrolyticka oxidace - elox. 4 ruzne navody.
c) barveni. 2 zpusoby
d) konecna impregnace

Je to cele na huste popsane 3 strany, vubec se mi to nechce prepisovat,
snad se mi to podari v praci v pondeli naskenovat...

Tu knihu velmi doporucuji obstarat, je uzitecna. Ja ji koupil v nejakem
vyprodeji asi za 40 Kc.

S pozdravem

Vaclav Kadoun